Run for it and Work out!

Två träningslinnen från Gina som inhandlats nyligen. Gillar när linnen är lite längre och inte slutar precis i byxlinningen! På nedre bilden har jag t.om stoppat in den i tightsen.
 
Ny veckan full med möjligheter av tex träning!
Det är aldrig för sent att börja eller kanske testa nån ny träningsform och man ångrar aldrig ett träningspass!
Hur jobbigt det än känns innan man kommit iväg så är känslan efteråt tusen gånger bättre :)
 
Min egen träning är just nu nästan bara styrketräning. Det ger mej enormt mycket och jag känner mej starkare för varje pass (nästan).
Mitt nya på träningsfronten måste jag väl säga är golfen ;) Det ser jag som ett fint komplement att få vara ute i friska luften i många timmar, skratta tillsammans och även få lite användning av knoppen. Men nu är nog sista rundan spelad för i år och mitt utomhusliv får istället bestå av slalom och snögubbar ;)
 
Jag tränar inte så mycket ren kondition nu utan det blir mina aerobics-pass varvade med body-step och ev nåt spinning-pass i veckan. Under sommaren tar jag en löptur max en gång i veckan!
 
Hur ser din träning ut och/eller hur skulle du önska att den såg ut??!
 
//PIllan
 


Gillar också linnen som är lite längre. Det värsta som finns är när man kommer på sig själv med att stå och dra i det när man är på något pass. Sen är det ju aldrig kul när det åker upp så man visar halva magen när man gör någon övning på golvet ;)

Tycker du är grym med träningen! Kraam

Önskar jag var lika vältränad som dig, men är glad för varje promenad jag går. Idag 60 minuter hurra!!! Ska försöka mig på lättare styrketräning, men mycket försiktigt, strävar efter en något starkare kropp. Kramisar Tina

Supersnygga, de skulle jag inte tacka nej till. Härligt med pass såhär på hösten, det ger glädje och inspiration!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se