Skogens Guld

Vi tog ett par timmar i svampskogen vid fjällets kant och vi hittade massor med gyllengula kantareller! Som tur var så har mina mostrar hökögon för jag såg bara gula löv överallt men under dessa fanns ytterligare ett lager med guld :) Stora fina rackare som bla blev till toasts med västerbottenost på kvällen!
 
Nu är vi hemma från mormor och oj vad jag känner mej trött, överjäst och dåsig....
Min kropp är inte van vid så mycket kaffe och kakor :/ Hos mormor är det nämligen vad man serveras till första frukost och efter ytterligare en timma kommer "hotell-frukosten" fram med gröt, mackor, mera kaffe, ägg, skinkor, korvar osv!
Pju dessutom ingen motion förutom att bläddra igenom alla Svensk Damtidnings senaste nummer.... ;)
 
I morgon är det måndag och en ny vecka med tid för återhämtning i form av gym-tajm, Big Tajm!!
 
//PIllan
 
 
 
 


Skönt att bli lite ompysslad o bortskämd ibland, njuuut o ha det bäst. Kramisar Tina

Vilken fin "fångst"!
Svampplockning måste vara en av de bästa sakerna med hösten! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se