Glad Påsk

Underbara anemoner...
 
och ranukel i en ljuvlig bukett som jag fick på lunchen i tisdags!
 
Tänk om den ändå kunde stå flera veckor i sin prakt...!
 
Hej på er
Det här inlägget är tidsinställt  och jag vill egentligen bara önska er en riktigt Glad Påsk!
Själv befinner jag mej i fjällvärlden och här fungerar inga mobila bredband.... Så datorn är kvar hemma men kameran är med så lite bilder ska komma upp senare under helgen!
 
//PIllan
 
 
 


Så vackert!

Glad Påsk till dig Pillan! Hoppas du har det bra i fjällvärlden!

å vilken vacker bukett!

Vilken söt bukett!

Glad Påsk Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se