Go go go!

 
Mitt stora ♥
Alltså för mej som är ögonbrynsfixerad så måste jag verkligen ge tummen upp för Filippas! Skulle vara helt överlycklig om jag hade dessa...
Mina är bara bångstyriga och liksom "fluriga" och lever sitt eget liv, har faktiskt funderat på att tatuera dem! Men över lag så har ni väl säkert som jag märkt vilka ehhh ja hur ska vi säga detta Markerade bryn många tonårstjejer har nu för tiden, host host.... De liksom går till attack nästan :)
 
Lördag och semester denna dag!
Ska nog ta med mini och åka till min fina väninna Carola för att eventuellt hänga i solen och kanske laga lite mat tillsammans. Spontant och trevligt, I Like !
 
Filippa kör sin slalom idag och jag följer såklart detta genom Live-tajming som finns på nätet! Igår var det storslalom och hon hamnade på 13:de plats så jag är nöjd.
Ingemar-trofén är en internationell FIS-tävling så det är ungdomar från flera olika länder och de kör både 15 och 16-åringar i samma grupp. Därför tycker jag att detta var en bra placering!
 
Ut i solen nu och njut för här kommer visst mera snö i början på nästa vecka...
//PIllan
 
 


Hon är såå fin!! Så vacker och naturlig.

Hoppas att du har en fin lördag!

Kram N





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se