Lite dukning och en heldäckad...

Gillar ekologiska viner och detta är en riktig favorit, även deras vita är gott!
Vi hade en liten diskussion angående ekologiska viner och tydligen är de inte så mycket bättre än "vanliga" för marken är redan så besprutad där druvorna växer... Men vi kom överens att det i alla fall är bättre än att bespruta druvorna direkt...!
Några av mina fina vintjejer och nu i april har vi faktiskt "funnits" i 15 år. Vi tittade på lite gamla foton från allt vi gjort och det är fantastsikt :)
Alla är vi överens om att vi är otroligt tacksamma för att vi har varandra och för att Katarina då för 15 år sedan kom på denna idén med just Vinklubben. Även om några har flyttat och det blir lite bortfall så håller vi ihop och kommer så att göra tills.....Death do us apart
Enkla små minivaser med härligt rosa nejlikor och det gröna sköna som jag ej vet namnet på!
 
Enkelt även här med vitt och ljust rosa!
 
Den här veckan har börjat allt annat än trevligt för min del...
Ligger hemma sjukskriven och lider fortfarande av sviterna av vad som kan ha varit den värsta migrän jag upplevt!
Redan söndag kväll kände jag mej frusen och trött så jag la mej tidigt och på måndag morgon kände jag att det inte fanns någon återvändo. Jag var snabbt uppe och fick i mej de smärtstillande tabletter jag hade hemma men inget hjälpte. Huvudvärken och nacksmärtorna blev bara värre.
A kom hem och körde Nikki till dagis och jag ringde mej sjuk (hatar det...)
Hela dagen är som ett töcken och vid 20-tiden på kvällen hade jag så ont så jag bara kräktes rakt ut.... :/
 
Idag försöker jag vätska mej och få i mej lite lite att äta då jag är helt matt... Vill fortfarande bara sova men då kroppen känns överkörd och påbackad så försöker jag tassa runt för att få lite blodcirkulation. I morgon ska jag få komma till Irene min kiropraktor för en rejäl genomgång av både nacke och rygg! Ska bli välbehövligt och skönt plus att jag bestämt mej för att ringa och få en tid hos läkare och medicin mot migrän utskriven. Efter typ 20 år kanske det är dags..?!
 
//PIllan
 
 
 
 


Lite bättre känns det ju att det är ekologiskt;) Och vad kul att ni hållt ihop så länge, såna vänner är guld värda:)
Men fy stackare, det lät inte alls kul. Krya på dig nu och hoppas det fortsätter åt rätt håll!
Kram fredrika





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se