Påfyllning med Filippa

 
Sallad, kyckling, tsatsiki och ris smakade underbart efter ett rejält ben-och ryggpass igår. Alltså jag var helt slut, men skönt var det ;)
 
Nu är hon hemma igen men vill absolut inte visa sig på bild. Hon var redan trött på alla som undrar vad hon gjort i ansiktet. Det svider som eld och stramar så det är lite "okul" helt enkelt!
 
Vi hade en så soft och skön kväll igår jag och Filippa.
Hon anlände hem hit precis i tid för middag som blev ris (ovanligt) och kyckling. Gott som tusan efter mitt som sagt riktigt jobbiga träningspass!
Sedan åkte vi iväg och hyrde film (händer typ aldrig...) och myste ner oss i soffan med diverse godsaker,mmmmm!
 
Idag är en ny dag, solen strålar och jag har planer;)
Nu mot frukostbordet, sedan direkt till gymmet för axlar och armar.
Hem och plantera lite blommor och slappa/lapa sol här på altanen
Middagsfix, känner för fisk
Gympass två (gäller att passa på) cardio och mage
 
Det ÄR måndag :)
 
//PIllan
 
 
 


Vilka underbara blåa koppar! Vart är de ifrån?

Svar: Åh det minns jag tyvärr inte, gamla...!
Pernilla/Pillan

Mysigt. Hoppas det läker fort. Så hon slipper alla frågor :)
Hoppas träningen gick bra =)
Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se