Påskveckan står för dörren

Hämtade ut några paket i slutet av veckan och innehållet ropar det är påsk!
 
Lila och gult till Nikki, very Easter om ni frågar mej ! Tischa från HM
 
Fyller på mitt "burk-förråd" älskar att dricka smoothie i sådana och de är perfekta för tex barnkals, inget spill :)
Jars, servetter och sugrör från Klara Form
 
God morgon söndag
Alltså jag är helt omöjlig att vakna tidigt... strax före fem vaknade jag med ett ryck och det var helt omöjligt att somna om.... Låg och fipplade med telefonen en stund men nu gav jag upp.
Kaffepannan är varm och jag hinner nog med en kopp innan mini kommer trippande....
 
I morgon ska vi ha påsk-lunch för Nikkis och mina vänner så vi ska förbereda oss och fixa lite skoj idag. Nikki längtar så efter sina "bästisar" och det ska bli riktigt kul då vi inte har kunnat setts alla tillsammans sedan lilla julafton!!
 
Önska er en skön söndag //PIllan
 
 


Å vad fina saker =)
Klara form måste jag gå in på idag!
Hoppas ni får en fin söndag =) Kramiz G

Har också dille på burkar och gärna med någon trevlig text på :)

Åh, jag tycker den kommande veckan är supermysig! Påsken är mer avslappnad än julen, och så går vi mot ljusare och varmare tider - I like!!

KRAM

Mysigt med påsklunch o träffa bästa vännerna. Själva har vi knappt något planerat till påsk eftersom vi egentligen skulle rest runt i Italien. Kramisar Tina

Hej igen!
Var inne på klaraform förrutar har en liten fråga=)
Beställer man locken med blommor separat?
Tack på förhand. Kramiz G

Svar: Ja det stämmer, släta lock ingår!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se