Perfect match ger gott fredags-snack!

Hälsosamt som bara tusan blir denna kombo!
Kokosoljan som jag skrivit om tidigare med sina finfina fettsyror och popcornen som är rena supermaten! Fullproppad med antioxidanter och fibrer :) Kokosoljan klarar dessutom höga temperaturer och därför är det utmärkt just för poppning!
Nikki tycker det är extra kul med glaslock så man får följa processen ;)
 
Mums, ät och njut med gott samvete!
 
Fredag betyder väl en hel del snacks hos många och även hos oss. Därför bjuder jag på ett hälsosammare alternativ till exempelvis chips (jag vet det är också dödsgott men detta duger långt i smakupplevelse) Har du dessutom ett gott Himalayasalt hemma så har du helt klart rott båten  iland!!
Tidigare åt jag ganska ofta micropopcorn men efter att läst kring detta så skippar jag det helt!  Bland annat en artikel där cancerforskare fick svara på vad dom absolut aldrig skulle äta så var just micropopcorn nr 1... :/
 
 
Idag har jag och Nikki en ledig förmiddag tillsammans för sedan är det kvällsjobb för min del.... Mina föräldrar rycker in och hämtar mini på dagis då A är på kill-resa i fjällen.
Filippa kör Ingemar-trofén i Tärnaby i helgen och fingers crossed att hon håller sig i banan!!
Imorgon har jag tagit semester men på söndag blir det jobb igen!
 
Igår kväll var det dags för mej att visa vårmode för en lokal butik. Mycket fint så jag tänkte bege mej dit innan jobbet för att inhandla några av plaggen jag visade ;)
 
Ha nu en fin fredag //PIllan
 
 
 


Det ska testas! Länge undrat över hur man kan få till ett nyttigare alternativ av popcorn.

Popcorn + kokosolja= en riktig hit en fredagskväll framför Let's dance. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se