Pina Colada... Smoothie

Älskar ni också kokos...? Jag kan liksom inte få nog, doft... smak... mmmm
 
Så kom jag och tänka på drinken Pina Colada som ju är en riktigt god klassiker, den måste jag kopiera fast "The healthy way" såklart ;)
Jamen slurp, godaste frukostdrinken hemma hos mej just nu!
 
Ja så var det de där med mej och mått.... gör liksom alltid allt på en höft men för att göra denna drömgoda smoothie så behövs i alla fall
 
Ananas, färsk eller på burk
Kokosmjölk, den krämiga på tetra
Mandelmjölk
En halv frusen banan (alltid bananslantar i frysen!)
Lite vaniljpulver
 
Mixa till lagom konsistens, länge så den blir riktigt skummig och strössla över riven kokos,
Voila hälsodrink med smak av sommar! Sola och bada med Pina Colada ;)
 
//PIllan
 
 
 
 


Ser friskt och gott ut! Bra tips med bananerna, här är det många som gör smoothies ;) kram Suss

Ser supersmarrigt ut, älskar kokos!

men så gott den där pina colada smoothien såg god ut! de där lär man ju pröva. gillar dina tips. sluta aldrig med dom :) du är en inspiration!kram

å gillar ju inte banan. Undrar om man kan byta ut den mot något annat?
Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se