Solen i ögonen...

Härliga sol, jag gillar dig!
 
Underbart att få sitta ute på altanen och idag ska den städas av och bli ren och fin igen!
 
Håret är nyfixat, borta är den grå "sorgekanten" och topparna är fräscha igen :)
 
God morgon
Min morgon har startat så bra eftersom jag vaknade med A vid min sida och Nikki kom intassande vid 06.40.... Mysigt!! Har verkligen saknat dem de senaste dagarna
 
Idag väntar dagis för Nikki och hon är uppspelt och frågar  vad hon ska ha på sig och när vi ska åka ;) Och samma visa varje år så står jag och kliar mej i huvudet och inser att vad ska hon ha på fötterna nu när det plötsligt blivit vår på riktigt... Nya joggingskor hade ju varit bra... hmmm
 
Här hemma fixar A och min pappa ute på gården oh altanen ska få en rejäl skrubbning idag!
 
Själv ska jag helt enkelt fortsätta köra hårdare och tyngre i gymmet, min träningsvärk är beviset på att jag hade planat ut och kört på med lite för lätta vikter på slutet... Det är ju så här det ska kännas då man har "gjort sitt jobb" !!
 
Så mot gymmet och sedan jobb/dagis för oss
 
//PIllan
 
 
 
 


De där ser bara för härligt ut... De belv många timmar i solen här med igår :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se