Solen skiner, det är fredag

Äntligen har det kommit lite påskliljor och penséer framför vår dörr, vi valde allt i gult bara för att "påska" till det ordentligt!
 
En kyckling har också behagat landa där bland blommorna ;)
 
Så skönt att det är fredag och att solen skiner!
Jag och Nikki har fixat med planteringarna här ute under eftermiddagen. Lite björkris skulle vi också plockat men det får bli i morgon.
Nu ska jag alldeles strax åka iväg på en yoga-klass och det blir härligt att starta helgen på det sättet!
Sedan har jag bunkrat upp med diverse godsaker från charken så det blir vin, ostar, lite skinkor, räkor och annat plock framför Let´s dance !
 
Trevlig kväll  //PIllan
 
 


Så fint! :)

Påskigt skulle jag skriva, autocorrect;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se