F R E D A G

 
 
Detta är inte jag just nu för jag sitter i morgonrocken och håret i en knut....
Tycker jag var lite mer respektabel på dessa bilder som har nån dag på nacken ! Jag är medveten om att jag troligtvis är för gammal både för rosett i håret och kort volangkjol...
M E N jag älskar både prickar och rosetter så ibland skiter jag i "regler" som man inte behöver följa och ler istället !!
 
 
                                                                          GOD MORGON
 
Strax dags att väcka tonåringen och bjussa på en god frukost. Igår var hon duktig och klev upp vid 06.30 för att åka och träna så idag får hon sova liiite längre. Men träna ska vi göra, så jag sitter just och klurar på vad vi ska syssla med i gymmet
Har själv en grym träningsvärk i min rumpa sedan i förrgår och jag gissar att Filippa med har lite ont för hon har kört på rätt bra de senaste dagarna.
Tror vi ska utmana oss i ett rejält cirkel-pass så vi får med hela kroppen och även får upp hjärtverksamheten riktigt :)
 
Kvällen för min del spenderas på jobbet, vad hittar ni på? Kräftkalas kanske... för det börjar ju bli lite sådana mörka kvällar då det passar med dessa delikatesser och tända lyktor!
 
//PIllan
 


Du passar jättefint i prickar och rosett! Varför skulle du vara för gammal för det? Jag hoppas på att äta lite kräftor, men det blir bara med familjen i stugan. Lite familjemys helt enkelt.

Så snygg :) o där påminde du mig om kräftkalas..

Cirkelpass är bra roliga!=) Så fin du är i prickigt... Kram

Tur det finns fler som skiter i regler,haha min tonåsrdotter dör fullkomligt på mig ibland men det ger jag tusan i är ju bara 43 ännu:)snygg är du ialla fall kram

Skitsnyggt! Helt rätt att strunta i 'någons' regler. Du passar ju i det!!
Himla snyggt skåpet blev oxå :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se