Fyndat hos mej själv

 
När jag och mamma för några veckor sedan äntligen tog tag i projektet attfåsommarstuganrensad så stod där ett väldigt brunt och fult skåp i ett hörn...
 
 
Tänkte att det rymmer ju en hel del porslin och med målarfärg så kanske....
 
 
Titta det blev ju riktigt snyggt!
Dessutom kom papi på att han hade en sådan där färgsprutemanick så själva måleriet gick ju på ett kick!! Kan bara tänka mej att jag hade fått slita ett bra tag om detta skulle ha skett med pensel.... Men nu står den på plats och jag ska leta en lampa att pryda den med så fort som möjligt. För har ni märkt vad det börjar bli mörkt om kvällarna....
 
 
 
Morning vänner
 
Mitt första arbetspass gick finfint och det går snabbt att komma tillbaka i jobbrutinerna igen! Det blev en av dessa eviga plocksallader till middag som så många gånger då jag inte har förberett någon matlåda :/ Ska ta tag i detta redan i kväll, handla på mej goda nyttiga matvaror och preppa några lådor för veckans kommande pass!
 
Som ni ser på bilderna så har jag gjort fynd på min egen gård!
Blev riktigt bra och med gott om plats för diverse porslin och skålar. Skåpet var så himla fult ( i mina ögon...) i någon bajsbrun färg. Har sett det i många år men aldrig trodde jag att det skulle hamna inne hos oss. Själva skicket på skåpet är annars helt tip top, syns inte att det någonsin använts, ser nästan helt nytt ut inuti!
Blir glad då gamla saker kan återbrukas, synd att jag inte tog någon före-bild bara!
 
//PIllan


verkligen supersnyggt! där kan man ju gömma massor med grejer :)

ett sånt fint skåp de blev!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se