Grill och mys

 
 
 
 
 
Hallå på er!
 
Alltså dagarna bara flyter in i varandra och vädret bara levererar .....
Idag är det ju fredag och bara ett par dagar tills jag börjar jobba igen! De här sista lediga dagarna används bara till att krama ur det sista och bara umgås med min kära familj!
Igår slappade vi här hemma och badade, solade och grillade. Jag är ingen supergrillar-människa men jag tycker det är riktigt gott :)
Det blev fläskytterfile (hittade ekologisk, jippi) halloumi, sötpotatis och en sallad. Gottigotti
 
Gav mej själv en spark i rumpan och gav mej iväg på ett PUMP-pass. Har verkligen latat mej den här semestern men nu rullar jag in i gamla träningsvanor igen! Kan lova att det känns i kroppen idag :/
 
Trevlig fredag //PIllan
 


Jag som trodde vi aldrig skulle få en sådan här underbar sommar! Hur underbart som helst att kunna vara utomhus hela dagarna och vilken solbränna du har fått! så fint så. härligt med grillat.och bad nu blev jag med sugen på det. kram

Det är en underbar sommar vi har!! Helt ljuvligt! Varje dag.....hur vanligt är det?!
Kram på dig!

Mums vad gott!!

Ja, snacka om att sommaren 2014 har levererat sol och värme - sååå nöjd med min semester!!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se