Hon kan om hon vill...

 
 
Ordning och reda på sminkbordet!
 

Garderoben och alla lådor var intill perfektion då jag besiktade dessa igår! Till och med färgsorterat :)
 
 
Filippa kom dragande med HM katalogen för nån vecka sedan och ville beställa lite nytt... Jo det går bra om du rensar din garderob, blev mitt svar!
Man kan inte tro att hon är släkt med mig då det gäller just detta för hon är en samlare av rang då det gäller kläder! Hon har dessutom massor som hon aldrig använder....
Men sista dagen på sommarlovet tog hon sig i kragen och fixade detta och otroligt nog så står det en gigantisk trunk full med kläder som hon ej ville ha kvar! Så det blir mitt jobb att kolla igenom vad som ska skänkas och eventuellt säljas.
 
Nu när hon varit så duktig så beställde vi en lååång lista med kläder både till henne och Nikki. Tror kalaset endast gick på 1500 :- !!! Alltså man kan inte säga annat än att priserna är väldigt bra! För den summan hade man ju kunnat köpa ett par märkesjeans.....
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se