Idag börjar nog hösten...

 
 
 
Nikki startar med plattan och lite Alfons-spel denna fredag....
 
 
God morgon
 
Idag är första dagen sedan i början av juli som jag faktiskt har dragit upp rullgardinerna och föst mörkläggnings- gardinerna åt sidan i alla våra sovrum.... Blommorna fick flytta upp från golvet till fönsterbrädorna igen.
Idag är första dagen jag vaknade och solen inte gassade in och riskerade värma sovrummen till bastunivåer
Idag börjar nog hösten....
 
Ja lite så känns det faktiskt idag! Men inte deppa ihop över det, nej för det är fredag oh jag har tre lediga dagar framför mej. A sjunger på sista  semester-versen och vi ska såklart ha en riktigt skön helg tillsammans!
Har ett paket kräftor i kylen som Nikki och A fiskade förra veckan och dessa små röda läckerbitar ska vi kalasa ikväll! Mums
 
Trevlig helg  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se