Kräftor med kollegor

 
 
Jag strax innan jag ska bege mej mot festen och såklart vill Nikki också springa in i bild ;)
 
 
 
MMM smakade ljuvligt! Åt massor .....
 
 
Min fina Katarina var där en stund och lilla A sussade så gott i babyskyddet där bakom <3
 
 
Tjejerna intar (som vanligt) köket och fixar allt tip top!!! Så himla mycket gott de hade lagat... olika pajer, röror , sallader, ostar bröd och såklart ett stort gäng röda färska kräftor!!
 
 
 
Hmmm en något "suspekt" blandning...
Nej då detta var supergott, Piggelin-bål, bara det att här har glassarna redan hunnit smälta så några pinnar simmar runt bland stjärnfrukten :)
 
 
 
 
Glada kollegor i fin form!!
 
 
Alltså vilken trevlig stund jag fick igår med mina kollegor! Några gamla, några som nyss slutat (sommar-barn ) och såklart de som jag jobbar med nästan varje dag....
Det blev tyvärr en ganska kort kväll för mej eftersom Filippa jobbade och A skulle åka och hämta henne... då var jag såklart tvungen att knata hem till mini som låg och sussade...
Hade först tänkt att gå tillbaka till festligheterna men har man varit hemma i nästan en timma hinner man bi lite trött i ögonen och med tanke på att jag ska jobba kväll  så tror jag att det var rätt beslut!
Hoppas och tror att resten av gänget höll ut länge och riktigt njöt av sommarens sista helg!
 
Vad kan vara bättre än att avsluta en fantastisk sommar än med kära kollegor och röda goa kräftor...?! 
 
Njut av sommarens sista dag.... //PIllan
 


Såg riktigt festligt ut och söta nikkis naglar var riktigt fina ;)kramar

Å,men så himla trevligt och gott med kräftor!! :) De va inte dåligt det... Kram

Men så härligt de såg ut :) å så snyggt det var upplagt med kräftorna

Vilken jättefin bild på dig! Och klart att lilltjejen ville vara med på bild, hon hade ju jättefina naglar ju! :)
Och vilket fint sätt att servera kräftor!
Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se