Nu kör vi!!

 
 
 
Träningskläderna sitter på, humöret är på uppåtgående och en liten pirrig känsla i magen...
Det är dags att kicka igång hösten träningsklasser och nu kör vi Aerobics för vilket år i ordningen...?!
Kan bara inte sluta instruera detta för det är ju så kul :)
 
Ses snart //PIllan


Vad härligt att få röra på sig. Själv har jag vlovit sjuk och ligger mest i soffan o tar igen mig,, kram

Härligt!! Hade varit superkul att få gå på något av dina pass någon gång :-)

KRAM

Åhh heja vad kul! Tyvärr har jag ju noll taktkänsla så Aerobic är inget för mig... men det verkar ju så himla kul!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se