Softisch Morgonmys!

 
 

Här sitter jag, ja faktiskt i "realtid" !
Slurpar smoothie, bläddrar i Mama, tittar in på bloggen.... allt ackompanjerat av fåglar och solsken!!
Älskar att det fortfarande går att sitta ute på morgonen
 
 
 
Jo då morgonstunden är av ädlaste valör i mitt tycke! A har precis lämnat huset för att golfa och båda tjejerna sover. Det är då jag får "min" stund, mmmm...
Vet att inom kort springer små fötter på övervåningen och sedan är det full fart med all uppmärksamhet riktad åt Minis håll och efter ytterligare ett par timmar släntrar Filippa ned (lagom till lunch...)!
Hon klagade dessutom på hals och mage igår kväll efter fotbolls-matchen så vi får väl se hur hennes status är idag :/
 
Nu njuter vi ännu en sensommardag //PIllan
 


Härligt med en liten egen morgonstund! Ny mama? Hmm... den har inte jag fått än.

ser mysigt ut! kram

Jag gillar också att ta det lugnt på morgonen men nu med två barn som ena ska till förskolan så blir det inte alls någon lugn morgon. Därför ser jag alltid fram emot helgerna med lugn och skön morgon =)

Hoppas du kommer gilla receptet. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se