Söndags SPA

 
 
 
 
 
Under söndag eftermiddag hade jag och Filippa lite mys med gröna smoothies, melon och ansiktsmasker. Ja mini var också med dock utan mask men hon tyckte att vi såg riktigt roliga ut....
Eftersom dessa är lite smärtsamma att ta bort så "kladdar" jag inte in precis hela ansiktet utan undviken de allra känsligaste områdena...
Filippa tyckte det gjorde ganska ont att ta bort men jag trodde det skulle vara värre!
Väldigt mjuk i huden blev vi båda efteråt iaf!
Finns att beställa här
 
//PIllan
 


Vad härligt med lite hemmaspa! Och ännu mysigare med det fina sällskapet. :)
Du påminde faktiskt mig om att det var länge sedan jag hade hemmaspa....kanske ska ha det ikväll faktiskt!
Kram!

Så mysigt :)

Kika gärna in hos mig och tävla om ett presentkort värt 1000:- :D
http://sofieeklund.vimedbarn.se/vinn-presentkort-hos-bona-parte/

Härligt feel good:)
Hoppas veckan börjat fint!

så hälsosamt. va e det för drinkar?=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se