Tyst i det Rosa rummet

 
 
 
 
 
 
Nikki brukar ofta påpeka att hon inte vill ha ett vitt rum utan R O S A.... Men vi har försökt att ha mycket inredningsdetaljen i färgen istället! För den rosa perioden brukar ju vara övergående (även om det säkert tar några år...)
Här inne ekar det nu tyst, gosedjuren och dockorna får sitta helt stilla och fundera vart den blonda lilla flickan tagit vägen. Men på söndag stormar hon in igen och allt blir som vanligt ;)
 
 
 
Alltså jag kan inte ens skriva vilken tid jag vaknade i morse... jag blir galen att jag inte kan sova som normala människor?!
Men 07.30 var i alla fall jag och vännen Carina på första hål på golfbanan och fyra timmar blankt senare intog vi terassen för en lunch i solen.
Underbar förmiddag med alldeles lagom temperatur! Skönt också att ha knallat nästan 1 mil utan att man egentligen tänker på det :)
 
Nu är det jobb som väntar så vi ses i morgon vänner
//PIllan
 
 


Så fint det är :)

Skönt att vara på golfbanan tidigt! Vi bor granne med vår så ibland står jag på rangen vid 6 på morgonen... Jag och min ROSA golfbag. Du vet, det växer inte bort ;)

Vilket jättefint pyntat rum!! Superfint, förstår att Nikki stortrivs där :) Och ibland växer ju inte färger bort :) Hur som helst är det ju bara to die for som det är just nu. Ja, inte lätt att sova när det ljusnar så tidigt. Jag var dötrött när klockan ringde kl 7 i morse och det var dags för jobb, gissar att jag vaknar med tuppen på lördag när det är sovmorgon... €#%&/)()(/&%€=)?

Kraaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se