Kopior i perfekt Pillan-style!

 
 
Har varit på jakt efter ett par svarta i byxor i denna modellen och nu har jag hittat dem!
 
 
Perfekta "kopior" av Please-jeansen som ju har ett hjärta♥ på fickan men dessa har en stjärna...
Kan det bli mer Pillan??!!
 

Lite lagom hängiga och skrynkliga, precis som jag vill ha dem!
 
 
Jag hittade dem i webshopen Tessie, surfa in och kolla för de har mycket snyggt!
 
 
Morning onsdag
 
Julkalendern och frukosten är avklarade så nu har jag och mini klätt oss i träningskläder. Vi ska strax möta upp Johanna och Sigge i gymmet. mammorna kör skivstångs-träning och barnen hopp och skutt pass ;)
Nikki kan behöva ruscha av sig då hon och A sätter sig i bilen och styr kosan mot Dalarna i eftermiddag.
Själv ska jag jobba efter fyra lediga dagar.
Men ikväll ska jag till en arbetskamrat som utbildat sig till hudvårdsterapeut och öppnat eget :) Det ska bli riktigt trevligt!
 
Ses i morgon //PIllan
 


Wow snygga som sjutton ju! Vilken stl drar du på dem och vilken stl har du på t.ex please..? Så man kan få lite vägledning på storlekarna.. :)

Svar: Hej!
Jag tog S och har det i vanliga fall! Har ej provat Pleasejeans men dessa är nog lite töjbara och så beror det lite hur hängiga man vill ha dem;) Väldigt bra pris!
Pernilla/Pillan

Supersnygga o sitter som en smäck på dig, ett riktigt fynd. Kramisar Tina

Så snygga Vill också ha =)
Måste gå in å titta den sidan.
Kram

Så snygga byxor! Fin outfit. Kram Suss

Supersnygga jeans!

Supersnyggt!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se