Lilla julafton med busiga gänget

 
Uppdukat för fika och mys under söndagen
 
Massor med gott som, pepparkakscheesecake, Whoopies, saffransbullar, nougatrutor mm!!
 
Sigge funderar vad som smakar bäst... ;)
 
Tredje ljuset i advent
 

Lilla fröken finemang
 
 
Detta fotot är väldigt värdefullt, ja det är nästan som en utopi att det lyckades.... att fånga dem alla på samma bild i något sånär posering!! Gullungar!!
 
 
Sista veckan före jul....
Kan inte fatta det, har inte alls kommit in i rätta jul-moodet :/ Fast vi hade en supermysig eftermiddag hemma hos Camilla och Alvin med sedvanlig klapputdelning och julig stämning...
Kan bero på vädret för idag är det återigen plusgrader och grått, lite snö vore allt på sin plats!
 
I år tror jag även att tomten kan ha svårt att hitta till de små liven här ovan... de är busigare än någonsin och ritsch ratsch så hade de på eget initiativ slitit upp klapparna utan mammornas vanliga "uppstyrning"...! Men men vad gör väl det om 100 år ;)
 
Jag och mini har en lugn start på veckan då jag inte börjar jobba förrän senare idag så det kan väl eventuellt bli en sväng till gymmet ...
 
Ha det gott //PIllan


Vilka små sötnosar! Å så mycket gott fika. Kram Suss

Men åh va härligt! Underbara bilder :) älskar juletider





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se