Lite klappar

 
 
Senaste Läckberg hade jag önskat mej och den fick jag av Filippa. Håller på att läsa den så jag kan tyvärr inte ge er någon recension... Men hennes böcker brukar vara riktigt bra med en tvist som gör det svårt att lista ut slutet...!
 
 
Ett superfint nytt objektiv fick jag också, Tack Papi :) Har just nu ett fast objektiv 35 mm som funkar bra inomhus och även helt ok i mörkare situationer. Detta zoomobjektiv kommer jag att få användning av då jag fotar utomhus och speciellt i slalombacken har jag ofta önskat mej ett med zoom...!
 

Jamen såklart innehöll även ett paket stjärnor :) Här i form av köks-handdukar och grytlapp från Bruka Design, snygga!
 
 
Sista veckan på året är kommen.... Märkligt hur snabbt ett år hinner passera!
Jag jobbar på och är endast ledig på själva nyårsafton då vi precis som ifjol ska ha en lugn afton med vänner hemma hos oss. Vi ska hjälpas åt att laga all mat så ingen ska behöva fixa med det i förväg.. Rätterna lagas allt eftersom kvällen fortskrider :)
 
Idag visar jag några av alla mina klappar.
Älskar paket men samtidigt kan jag tycka att det på jul är rent "pengabyte"..... Jag och A ger inte varandra något utan vi ska istället fixa till tvättstugan (äntligen) och boka en utlandsresa!
Att barnen får klappar är det viktigaste och mina två var väldigt nöjda ;)
 
Ha en fin veckostart  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se