Måndag och en "vårjacka"

 
 
 
 
 
Ja vårjacka är redan inhandlad....
Jamen man kan ju såklart ha den även tidigare än så, inomhus över en klänning eller bara till jeansen! Men  den kommer att passa perfekt i vår då snön nästan är borta och fåglarna kvittrar... men det är då det!
Jackan shoppade jag här
 
 
Har sovit som en kratta inatt... vissa nätter är det ju så! Kanske fullmånen hänger sig kvar?!
Imorgon har jag i alla fall en ledig dag och då blir det bara mys med mini ♥
I eftermiddag får vi middagsgäster i form av Kamilla och lilla Tilda.
Har inte träffat henne på ett par veckor nu så jag är nyfiken hur mycket hon har vuxit! Det händer ju så mycket och så snabbt när de är små!!
 
Måste dessutom fixa några julklappar pronto då mina föräldrar åker till mormor om ett par dagar och då ska dessa klappar med! Ut på klappjakt är min mission alltså!
Hur är det med er, är ni klara?
Inte jag..... många kvar:/
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se