Nog med godis!

 
 
Bara en enkel äggröra med finhackade grönsaker till, simple, fresh and healthy!
 

Precis vad min kropp ville ha efter morgonens träningspass!
 

Hallon/banan-smoothie med kokosmjölk, yum yum
 
 
Söndag...snacka om dagvill...!
Jag vaknade 06.30 och utvilad hoppade jag rätt upp :) That´s me...
Frukost i magen och sedan iväg för att köra stora muskler, rygg och ben. Pulsen är hög och svetten rinner, så himla gött!
 
Jag hade tre ätardagar eller vad man nu ska kalla dem, julafton, juldagen och annandagen.
Dessa dagar då det slank in en och annan godis för mycket i min mun! Jag är absolut inte rädd för att jag ska gå upp i vikt utan det är mer min hälsa jag oroas över då jag märker hur kroppen reagerar på ett för stort intag av socker... Usch, tur sådana frossardagar inte är många per år!
Jag är ju egentligen inte alls någon godis råtta men då det ligger framme, som det gjort på jobbet hela julen, ja då åker handen ner i skålen av automatik typ varje gång man passerar gottebordet...?!
 
Nä nu vill jag ha frukt, grönsaker, färskpressade juicer och nyttig mat, då mår jag som bäst (och vem vill inte må bra liksom...)
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se