Paketpanik & Julsjung

 
 
Klapparna hos oss har inte helt oväntat stjärnor och ränder... ;)
 
 
Ser ju ändå rätt nöjd ut här men det är jag inte....
En gång i tiden tyckte jag det var roligt att slå in paket..? Det gör jag inte nu!! Eller det kan ju vara för att det är så många som ska slås in samtidigt... och vilken tid det tar!
Ändå är jag inte klar ännu, får bita ihop i kväll igen
Varför jag har mössa inomhus...?  Jamen jag har fått en ålderskris och vill vara som en tonåring såklart... NOT, det är för att platta till mitt lockiga hår :)
 
 
God morgon
Jag är ledig i två dagar, tralalalala....
Skönt för sedan jobbar jag ända in i kaklet skulle man kunna säga, kliver av jobbet 22.00 den 23! Inte sådär superduperkul att ha uppesittarkväll på jobbet, men men...
 
Nu på förmiddagen ska jag och Nikki med vänner på årets Julsjung. Alla förskolebarn träffas och sjunger in julen tillsammans med musikskolan. Det ska bli riktigt mysigt att höra de traditionella sångerna och få lite mer julkänsla. Snön (det lilla) ligger kvar och termometern står på -12 så jo det tar sig!
 
Vi ses snart //PIllan
 
 


Haha jag går också i mössa inomhus då och då av PRECIS samma anledning! Alltså inte åldersnoja utan för plattare hår då ;)

INnge vidare att jobba så långt i de sista dagen innan jul... Vad jobbar du med?
Här har man slagit in alla klappar... Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se