Tredje advent

 
Granen har kommit på plats nu i helgen och den ser ut som föregående år i vitt och silver.
 
Stjärnor med tofsar som jag fyndat för halva priset, av märket on-design! Tycker det blir fint när man hänger dem i grupp...
 
God morgon
En ovanligt kall dag ( -13 ) men med en strålande sol gör denna tredje advent gnistrande!
Vi har precis kommit hem från gymmet så nu är det gjort och dagen bjuder strax på Lilla julafton med mini-gänget!
Nikki ska svira om till en ny glittrig klänning och paketet är inslaget. Pepp som tusan ;)
 
Igår kväll hade vi middagsgäster och det blev ett minijulbord med uteslutande Omega3 ! Ja alltså lax, sillar och ägg i massor, mums precis vad jag gillar! Kan lätt hoppa det övriga på julbordet för fisken är min numero uno!
 
Vi ses snart //PIllan
 
 


En sån stilig gran! Å skönt med minusgraderna, här har det ösregnat hela dagen :/





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se