En lugn och mysig helg

Såklart man ska få blommor och champagne då man är värdinna, min fina Linda!
 
Lite gotti innan vi serverades en ljuvligt god risotto!
 
Här har både Anna och Sandra anlänt på lördagen och vi blev totalt sju tjejer.
 
Måndag och hemma hos familjen igen
Vi har haft en så skön och väldigt lugn helg hos Linda i Gävle. God mat, lite shopping, gott att dricka, bastubad och slapp framför OS :)
Så nu känner jag mej faktiskt rätt så pigg och redo för denna sista veckan av februari, inte klokt alltså hur fort dessa "värsta" vintermånader har gått!!
 
Nikki och A har spenderat helgen i fjällen och Nikki har premiäråkt slalom som tydligen gick riktigt bra!! Så nu får vi snart åka hela familjen tillsammans.
 
Ha en fin start på veckan //PIllan
 
 
 


Äntligen är snart årets tråkmånad över o framför oss ligger vår, sol o värme, hurra. Låter som den bästa helgen. Kramisar Tina

Vilken härlig helg!:) Ser mysigt ut.

Vad härligt att få starta veckan med den energin.

Kram fina Pillan.

en sån härlig tjejkväll.. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se