Håret & Hostan

Ja här är en ganska så dålig "visning" av håret... iklädd träningskläder och lite stressad kommer jag på att jag ska knäppa några pics... Well, well håret klipptes upp , utväxten färgades och så gjordes tre ljusare partier i underhåret! Detta för att jag vill ha rätt så blont hår men hatar verkligen utväxten. Den kommer ju om några veckor ändå men blir inte lika skarp då det blondaste inte är närmast hårbotten, fiffigt :)
 
Min och Nikkis lördag rullade på som planerat ända fram till fyra-tiden igår...
Vi åkte och tränade, tog en fika, handlade, skottade men till middagen ville mini inte ha nåt?! Jag trugade i henne ett par köttbitar och läsk..:/
Men efter en timma fick hon hög feber (använder aldrig termometer men hon var VARM) och började hosta. Hostan låter inte som vanlig hosta utan det bara dånar i bröstet på henne ...
Hon somnade vid 19-tiden i soffan och vaknade med jämna mellanrum så jag kunde vätska henne.
 
I natt har hon sovit bredvid mej och vi har druckit vatten och sprungit på toaletten flera gånger.
Fortfarande feber och elak hosta nu på morgonen och hon är SÅ ledsen att hon missar Bamse på bio idag som vi panerat och sett fram emot i två veckor... :(
Lovat att vi ska hyra ett gäng filmer som hon får se i stället!
 
//PIllan
 
 


Hoppas hon kryar på sig!!!
Hitta hit via ninas blogg, ska titta runt lite nu
KRAM

Snygga du! Men jobbigt för Nikki, hoppas hon blir bra snart <3
Kram!

Men krya på där hemma!

Så fin du är!!
Men stackars lilla NIkki, hoppas hon kryar på sig snart, lät inte kul det där..
Kram fredrika

Skitsnygg i håret ju! 😊





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se