Leoprint

Ja dessa djurmönster har inte släppt taget om mej än i alla fall! Hur är det med er börjar ni ledsna.... eller kanske aldrig har gilla?! Nåväl dessa härliga lite baggy byxorna är från Kappahl och vi beställde lite när de hade 3 för 2 på alla barnkläder, perfekt :)
 
Jaha där vi jag "på käften" för att jag skrev att all snön slaskat bort igår... Idag vräker snön ner igen?!
Alltså det är ju precis som april här hos oss nu fast vi bara är i februari! Dessutom lovade deom sol idag så ja vi får helt enkelt se...
 
Fröknäcke i ugnen och superspännande damslalom på tv:n! Hejja tjejjer, nu blir det så spännande inför andra åket, då Jessica ligger tvåa efter första !!
Vi ska även ta oss till gymmet idag och bibblan, Nikki är faktiskt "drivande" i både dessa :)
 
Ikväll väntar bästa gänget på mej för aerobics! Tisdag I like U
 
//PIllan
 
 


fantastiska byxor! de skulle jag vilja ha :)

Hejsan !

Jag har just nu en marknadsundersökning i bloggen
ang ett framtida inredningsprojekt som jag och en vän hoppas på kommer bli en riktig hit.
Men vi behöver veta vad du/ni tycker och tänker allmänt om inredning
så har du någon minut till övers så skulle vi verkligen uppskatta om du svarade på några frågor
annars får jag be om ursäkt för denna kommentar.
http://sofieeklund.vimedbarn.se/marknadsundersokning/

Önskar dig en trevlig kväll !
Mvh Sofie

Hihi, jag kan bara instämma ;-)

Hoppas att du har haft en härlig tisdag!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se