Lite inspo inför våren!

 
Ja som jag berättade tidigare så var jag iväg på liten "kundkväll" hos mina frissor Anette och Nettan förra torsdagen. Jättemysigt med bubbel och lite plockmat plus ett gäng med tjejer som samlats. Största delen handlade om MaroccanOil som Victoria presenterade och pratade kunnigt om. Jag har använt det från och till under ett par år och jag gillar det verkligen! Ska göra ett egen liten inlägg inom kort om M.oil!
 
Victoria som även är utbildad och flitigt anlitad make-up artist bjöd på sina bästa knep och vi fick se hur både en snygg vardags make kan se ut här på Annika och även en sotad variant.
Annika hade även med sig en hel del kläder som finns i hennes butik, ohh så mycket snyggt!!
 
Här är brudarna färdiga med Maroccan oil produkter i håret och snygg sminkning till det!
 
 
 
Ja idag bjuder jag på lite bilder från Studio Attityds trevliga kväll förra veckan! Superkul initiativ och att jag dessutom vann på mitt nr gjorde ju inte saken sämre !!!
Finfin goodiebag plus lite annat shoppat fick följa med hem men det visar jag en annan dag.
 
//PIllan
 
 
 
 


Ååå det är så kul att gå på sådana event o, få tips o ideer. Grattis till vinsten. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se