Perfekt med premier

 
Smink kan man aldrig få för mycket av... även om jag nu för tiden inte är någon storförbrukare ;)
 
Mineralmakeup i form av puder, rouge och två olika ögonskuggor plus en mascara
 
Ett litet halsband och en miniplattång som är bra att slänga med i resväskan!
 
Dessutom ett gäng med tidningen Amelia!
 
Tycker att det är helt perfekt att fixa en tidningsprenumeration då de har fina erbjudanden samtidigt. Sett massor med olika alternativ senaste tiden med allt från fina kuddfodral till träningskläder. Men nu blev det Amelia och en premie innehållande smink som passade mej bra just nu!
Brukar ni "nappa" på sådant?
 
Efter en ledig dag igår så ska vi återvända till dagis och arbete idag!
Skönt med lite lediga vardagar ibland och nej jag saknar verkligen inte mina 8-17 dagar... Tyckte aldrig jag fick något gjort! Nä skiftarbete är verkligen min melodi även om det innebär att jobba helg!
 
Nu först en sväng till gymmet
 
//PIllan
 
 
 
 


Å jag har också nappat på denna premie =)
Men har inte fått min än. Tyckte det var ett riktigt bra erbjudande!
Brukar nappa på topp hälsa några tidningar per/år.
När Vårruset är i Norrköping =)

Hoppas träningen gick bra. Kramiz G

Inte dåligt med smink du fick :)premunerar på både mama och Amelia men inte fick jag så fina gåvor hehe kram

Ja visst nappar jag på sådant. En Nespressobryggare och ett år med Elle Decoration...





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se