Rosa sjukdag...

Lilla älsklingen som mötte mej med matta ögon i dörren nyss...
Rosa rosor och ny tröja för vara dagens humörhöjare !
 
Stackars lilla Nikki har haft ännu en jobbig natt. Igår på dagen var hon hyfsat pigg och vi lekte lite lugnt och läste och pysslade. Men på kvällen sent slog febern till igen...
Hon har sovit mellan oss och när hon la sitt ben på mej var jag tvungen att ta bort mitt täcke! Hon var het som ett kärnkraftverk så vi skulle nog lätt ha kunnat värma upp huset med henne :/
Mycket vatten och toalettbesök så jag var döende när klockan ringde 05 i morse....
 
Men nu är hon uppe men vill inte äta utan det blir mest lite yougurt och saft.
 
Ikväll åker jag i alla fall iväg och kör mitt aerobics-pass igen, längtar!!
 
//PIllan
 
 
 


Så trist med dum feber :(krya på liten kram

KRYA PÅ!=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se