Slask och plask...

Gillar murgrönor väldigt mycket men tyvärr verkar dom oftast inte gilla mej ... dom brukar hålla någon vecka sedan är det adjöss!
 
Utanför vårt köksfönster i helgen var det vitt och snön vräkte ner. Nu har allt slaskar bort, nästan :/
 
Jaha måndag igen men då jag jobbat hela helgen blir jag lätt dagvill... Dessutom är jag grymt trött då Nikki hade svårt att sova efter att hon vaknat inatt! Oj oj vad vi killade rygg, drack vatten och sjöng innan vi äntligen kunde somna igen. Då klockan ringde 05 så var jag inte pigg!
 
Därför bestämde jag att bara ta de lugnt i kväll, ingen träning utan jag och mini tar en soffkväll istället! A är bortrest och Filippa åker slalom. Hon hade rejäl träningsvärk i sina ben idag :) Jag lyckades !!
 
Ha det fint
//PIllan
 
 


Skönt med en lugn kväll.

mycket tjusigt i ditt fönster! ha en fin dag. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se