Små vårtecken en snöig dag...

 
Videkissar i en vas, enkelt och fint!
 
Lökväxter ger hopp om våren och sötast är väl pärlhyacint!
 
Blåa inslag ger även det en liten känsla av vår :)
 
Nä usch idag har det snöat här, ymnigt snöfall som varade en bra stund.... Vissa på jobbet jublade medans andra (jag) nästan ryser :/
Nikki är fortfarande riktigt ynklig och hostar illa men hon skulle absolut inte följa med mej hem från mormor?! Så här hemma är jag nu helt ensam, men jag har fix som behöver stökas bort så jag ska ta tag i det strax.
 
Även jag har börjat hosta och känner mej inte 100 men tror faktiskt att jag ska träna ett pass ikväll så får jag se vart det lutar....
I helgen vankas det nämligen vinklubb och det vill jag absolut inte missa! Så kul att få träffa "min andra familj" och uppdatera vad som hänt sedan senast :)
 
I morgon är det fredag och efter jobbpasset har jag fyra dagars ledighet att se fram emot, jippi!
 
//PIllan
 
 
 


krya på!=) så härligt med blommor.. kram

Åååå videkisar måste jag köpa, det är så fint och välkommen våren! Kram Anette

Vad fint!!

Och krya nu på er illa kvickt - och att bli sjuk till en tjejkväll finns ju inte på kartan ;-) Imorgon är det min tur!

KRAM

Å videkissar så fint och mysigt med vår lökar =)

Å vad kul med vinklubb. Hur fungerar det?
Det låter ju jätte kul =)
Hoppas du inte blir sjuk nu:
Krya kram

Vårigt och fint du har det! Hoppas du piggnar till så du får det trevligt på vinklubben. Kram Carola





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se