Tjejer som ger energi!

Tända ljus och ett glas bubbel får även en sjukling på lite bättre humör !
 
Mest energi ger dessa tjejer♥ Men igår var det inte bara jag som var sjuk utan det blev ett stort manfall och till slut var vi bara fyra... men vi hade så trevligt och det blev en lugn kväll med mycket skratt och mys ändå!
 
Smaskigt lite fudge-aktiv chokladmousse med bär som avslutning
 
Ja en vinklubb lämnar man sällan nedstämd utan tvärtom glad och fylld med ny energi och så även igår.
Vi var som sagt bara fyra tappra igår men lika trevligt för det! Jag fick ingen vinst men det var jag som vann senast så nästa gång är det jag som ska bjuda till middag och fest, kul!
 
Idag var det dags att jobba i serveringen på Filippas slalomklubb igen men jag mådde verkligen uselt och som tur var så fick jag avlösning och kunde åka hem och lägga mej. Så nu har jag sovit i tre timmar ...
A och Nikki hade fixat tacos till middag och nu sippar jag på lite rött vin. Antioxidanterna ska ta mej ur denna sjuka :)
 
Trevlig kväll  //PIllan
 
 
 
 
 


Här är en till som känner sig risig, inte ens ett glas rött är att tänka på....Krya på dig vännen o jag hoppas att vi båda mår bättre imorgon. Kramisar Tina

Hoppas att ni hade en trevlig kväll. Snyggt dukat vilket är pricken över allt. Ha en go vecka//Carola





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se