Transparent Tisdag

En ny transparent jacka, såklart med zebraprint :) Denna till väldigt bra pris hos Lindex, 199 pix är som hittat!
 
Hallå ute i vårsverige!
Kan inte fatta hur lite snö vi har kvar....? Tittade på bilder från ifjol vid den här tiden och då var det skillnad vill jag lova. Tycker faktiskt att det är lite tråkigt för det är nu vid den här tiden jag kan njuta en smula av vintern.... Vårvintern är ju riktigt trevlig då solen skiner och man kan ha picknick ute på isen eller i backen!
 
Imorgon åker i alla fall jag, Nikki och mamma till min mormor i fjällvärlden och där finns det faktiskt ganska gott om "vitvaran" så lite pulkaåkning ska vi nog få till.
 
Nu ska vi förbereda lite lax till middag innan aerobics-gänget står beredda igen!
 
//PIllan
 


Den är ju såå snygg den där jackan!!

Hoppas att ditt pass också gick bra idag :-)

Kram N

Så snygg jacka. Vill haaa.... =)
Kramiz G

Åh vad snygg! Måste spanas in snarast! 😊 Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se