Full fart mot God natt...

Vi har hoppat, klättrat, sprungit, svischat...
..i många timmar och haft så skoj ;)
Pannkakslunch är toppen enligt Nikki, själv tog jag en chiabatta men mitt matsug har inte återvänt... Till middag blev det en äggmacka och en mangosmoothie... Hoppas snart jag är helt 100 igen!
 
Jo då vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans, jag och mini idag.
Det var ganska lugnt med barn men Nikki är alltid lite avvaktande då det är främmande personer! Men hon kom igång efter en liten stund då jag fick agera "dragplåster" i rutchkanorna :)
Precis då vi skulle gå så kom det ett helt dagis dit så det kändes rätt så skönt att vi var färdiglekta då...
 
Vi sprang in och handlade lite småsaker till Filippas födelsedag och jag sa att Nikki inte fick berätta för Fillan vad vi köpt...ehhh gick sådär! För väl hemma fixade Filippa sina naglar och då klack det väl till i mini som genast berättade att vi har köpt nagellack till dej, rött och glittrigt... ;)
 
 
Nu är det dock god natt för lilla skruttan och även jag känner mej trött så soffan känns som ett utmärkt val ikväll!
 
//PIllan
 
 


Kan tänka mig att hon somnade gott efter en sådan dag! :) Vi ska till ett liknande ställe i helgen med barnen. Hoppas du känner dig helt återställd snart! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se