I ett fönster

Två nya maffiga orkidéer har jag köpt, så fina!
 
Alltså dessa krukor, hur snygga!? Fick dem i julklapp då jag önskat mej dom och tycker dom är superfina :) Finns hos Annika på Ånge blommor
 
Stjärnorna hänger kvar för jag tycker inte de är sådär jättejuliga... och jag gillar att tända ett ljus i dem om kvällarna!
 
Sent inlägg från mej idag... Har precis kommit hem från arbetet och ska strax landa i soffan för lite Mästerkockar följt av Mia på Grötö, veckans höjdpunkt!
Hämtade min mamma vid tåget idag och hon tyckte det var superkallt... -Då skulle du varit hemma förra veckan, nu är det ju rena vårvärmen (-4...) Men efter två veckor i solen på Kap Verde så är det såklart kallt. Lite finfina grejjor från taxfreen fick jag, visar någon dag!
 
Filippas skola har öppet hus denna veckan då föräldrar är välkomna så därför åkte jag dit innan jobbet idag. Inte alls speciellt uppskattat kan jag lova :/
Därför stannade jag bara en lektion och sedan åkte jag hem och kände mej lite besviken.... Tonåringar ?!
 
//PIllan
 
 
 


Va fint och hemtrevligt du har det!:)

Det ser riktigt hemtrevligt ut. Mysigt!

Vilket mysigt hem du har =)Krukorna var super snygga.
Men var har du köpt stjärnorna? Älskar stjärnor<3
Skönt med en kväll i soffan.
Kramiz

Svar: Stjärnorna är köpta hos Living and Room, det är ett sådant företag som har sk homepartys!
Kram P
Pernilla/Pillan

Hej! Du har verkligen ett fint hem och verkar alltid ha så städat. Gärna mer bilder från ditt hem! Vart kommer de fina stjärnorna ifrån? Kram Anna

Svar: Tack så mycket! Ja då ska jag försöka knäppa några bilder då det verkligen är städat ;)
Kram P
Pernilla/Pillan

vilka tjusiga krukor. vet du var man kan köpa dom om man bor i uppsala? kanske någon hemsida? kram

Svar: Jag ska försöka kolla upp vilket märke det är på dem och återkommer till dej!Pillan
Pernilla/Pillan

Mästerkockarna har blivit mitt nya favoritprogram. Plöjt alla gamla säsonger på TV4 Play nu:D
Ha en fin torsdag!
Kram

Godmorgon gud vad snygga fönster blommorna lyser upp

Fint!:)

c

i am totally lovin this. the colors are so pretty

fint!

Det blir så hemtrevligt med växter i sitt hem. Så fint :)

Fiint!

Underbara krukor! Extremt snygga! Å älskar soffan, hur mysig ut som helst ^^

Vad fint du har det!

mysia bilder!

Gud vad fint! =)

Väldigt fint och mysigt!

gud så fint det blev! :D

Så vitt och fräscht du har det hemma hos dig. Krukorna är jätte fina och din fina blomma.

Jättefint!

Otroligt fina bilder och ett smakfullt trevligt hem.

Grattis till en plats på Blogg.se igen! :)

gillar du musik så missa inte min intervju blogg
http://ghgumman.blogg.se/

Vad fint du har det :)

Fint!

Orkideer är dom enda blommorna som jag lyckas hålla i liv, och få dom att blomma om :D

Jättefint! Älskar krukorna!

Ha en fin torsdag.

Hittat hit till dig via en liten bild . Fina foton tar du.
Blev så ställd när jag läste att din mamma varit på KapVerde, vår familj var där över jul. Besök min blogg, om du vill så får du se det genuina KV.
Vår by.

Jättefina krukor! Älskar orkidéer, min absoluta favoritblomma.

Fint!

Så fint ni har!!! :)

Fina bilder!

va fint o mysigt det ser ut, riktigt hemtrevligt! :)

Så fint ni har det! Ska med ta och införskaffa lite nya krukor än Ikeas snart tror jag hihi.

Supersnyggt!! :)

Superfina krukor med ljuvliga orkideer. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

Vackeert :)

Åh så fint! :)

Jätte fint!:)

Älskar fjäderkuddarna! riktigt snyggt

Åh vad fint! Älskar orkidéer!

Mysigt det ser ut.
Älskar Orchidéer <3

Snyggt! :D

Vad superfint du har!!!

Ljuvligt fönster!

Supefint! Vad är det för soffa du har, köpt var? Letar nämligen efter en i samma gråa nyans :)

Svar: Soffan är köpt hos en lokal möbelaffär men finns i Möbelmästarnas sortiment!
Pernilla/Pillan

Stilrent! Var kommer kuddarna ifrån? Skitsnygga!

Svar: Kuddarna är från HM Home!!
Pernilla/Pillan

Så fint!

så fint, just med orgideern också

Snyggt :)

M

Snyggt :)

Så vackert :)

Gud vad mysigt!

Så fint med en blommande orkidé! Min i miniformat är på väg att blomma ut - en tredje gång. :)
Kram

Tycker krukorna är så sjukt snygga! :)

Orkidéer är så fina! :)

Å vilka fina krukor! Och stjärnorna med!

Så himla fint du har det :-)

Väldigt vackert och hemtrevligt!

Superfint :)

Åh vilket vackert fönster!!!
Blommorna, krukorna, kuddarna...
Kul att hitta hit :)
Ha en fin dag!

Jättefint, har också oechideer i fönstret varav en jättestor vit. Oerhört vacker blomma

fint1

Men så fint du har det! Vart kommer krukorna ifrån? =)

Krukorna är helt otroligt snygga :D

ååh så snyggt :)

Så ska mitt hus se ut ;)

Åh, jag älskar silverdetaljerna!

snyggt fönster med fina krukor och blommor

åh vad fint ni har det!

Jättefint :)

vad fint ni har!!
kika gärna in i min blogg kram

Jätte fint ni har det hemma! :)

Ser nästan ut exakt som vårt vardagsrum, haha ^^

Jättefint med orkidéer till allt det gråa :)

Men så fint!

Intresserad av träning & motivation?
Kika in lite snabbt hos mig då :)
kram

Snyggt. Känns som det är dags för mig att ta ner julgardinerna nu och snygga till det i fönsterna här hemma :)

Underbara bilder! Älskar orkidéer, ska försöka skaffa hem ett par stycken :)

Åh vad mysigt, älskar dina stjärnor, ha dem kvar hela våren el då det är mörkt. Var kan jag köpa de ? Vill gärna ha dem! Jag vet inte lätt tonåringar är en värld för sig,jag har en son 19 och en dotter 17, gillar din blogg kram Bodil. Kolla gärna min ehrlund .blogg.se

Svar: Stjärnorna finns hos Living and Room. Ett sådan företag som har homepartys!
Pernilla/Pillan

Vad fint! Älskar krukorna! Vart har du köpt dem? Kram och trevlig söndagskväll!

Jätte fina bilder, och fin inredning! :)

Vad fint det ser ut!

Fina bilder :)

Vart har du köpt dem kuddarna med fjädrar på?? :)

Svar: HM Home :)
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se