Match för Mami & Mini


Lite "preppy" godbitar att matcha upp för mej och Nikki i vår! Gillar den här looken jättemycket och speciellt då våren strax (hoppas jag...) står för dörren
Allt från Kappahl
 
Ja men som i ett vingslag så har termometern gjort en helomvändning och det var "endast" - 8 i morse, rena våren ;)
Blev såklart genast sugen på lite förnyande av garderoben. Både jag och Nikki behöver fylla på och helst med lite färg efter en höst och vinter i den mörkare färgskalan....
Är som sagt väldigt förtjust i den lite preppy stilen men Nikki gillar mer glitter och glamour ;)
 
Ikväll är jag bjuden på ett mingelparty hos vänner så A får vara hemma med Nikki och det har nog ingen av dem något emot då han varit borta hela den gångna veckan!
 
Trevlig lördag
//PIllan
 
 
 


Vad kallt det låter! Här har värmen slagit till, 15 grader igår höll på att svettas ihjäl i kappan haha.
Jättefina kläder iaf så fint med rosa:)
kram

Vilka härliga vårfärger. Hoppas du är mitt uppe i en trevlig helg. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se