Mimmi Pigg

Var tvungen att knäppa ett kort på dessa sötnosar igår då Filippa fixat Mimmi Pigg-frisyrer på dem båda ;)
Minns jag själv hade såhär i min ungdom i kombination med hotpants, stora kängor och skjorta.... på krogen!?
Ja jag kan konstatera att dessa tjejer är betydligt sötare ;)
 
Idag ska jag försöka packa och fixa undan inför min weekend-trip för sedan jobbar jag kväll idag och tidig förmiddag i morgon.
Träningskläderna är framplockade och jag ¨måste även handla med mig lite "snacks" att ta mellan passen. Frukt och kanske nån bar, kokosvatten (love it) och nötter får det bli.
Igår körde vi igenom passet tillsammans jag och Malin som jag ska åka med. Vi har en hel del att jobba med men det ska nog lösa sig till slut... :/
 
Ha det så bra
//PIllan
 


Det kommer gå fiiiint! :) ni får öva på mig sen :)

Lycka till i helgen, kommer att gå toppenbra! :)
Kram

Haha jag levde ju knappast på den tiden, men jag hade däremot en tofs bak, sedan fläta och sedan tofs igen. Eller två tofsar på vardera sida av huvudet. Inte så snyggt det heller ;)

Fina tjejer :)
Ha det så bra i helgen och lycka till
Kram Pia





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se