Nu gör jag helg!

 
I brist på bilder får det bli dagens sallad ;)
 
Så himla skön känsla, nu gör jag helg! Tre lediga dagar och det ska mysas big tajm för mej och Nikki som är solokvistar...
I morgon bitti ska vi riva av ett träningspass och sedan bär det av till frissan, färg och klipp för mej, ska bli helt underbart! Sedan tror jag att vi kanske går ut och äter middag för att sedan njuta av ledig kväll i soffan.
Lördag  får vi se vad som händer men kvällen är såklart vigd åt första delfinalen av Melodifestivalen! Det ska självklart bullas upp med diverse godsaker och Nikki har önskat sig hallonglass så jag ska försöka ge mej på en egen lite nyttigare variant.
Söndag har vi planerat bio och denna gången med Bamse som huvudrollsinnehavare :)
 
Idag har jag jobbat förmiddag och nu har jag precis kommit hem från serveringen i Filippas slalomklubb. Varmkorvar och toast har langats till hungriga skidåkare!
Filippa själv åkte under eftermiddagen till Funäsdalen för USM-kval i störtlopp, huuu mina nerver kommer att ligga utanpå kroppen i helgen.....
 
//PIllan
 
 
 


Skönt med 3 lediga dagar =)Å härligt att börja med att piffa tills sej lite.

ÄNTLIGEN börjar det "Melodifestivalen"
Som jag å barnen har väntat. Vi är taggade =)
Hoppas eran helg blir toppen!
Krmaiz

Melodifestivalen! Hade helt missat att det är dags... blir nog lite play-tv då!
Härligt det lät med både hårfin och träning, njut!

Ser fram emot mello :) kram Diana

Vilken mumsig sallad! Trevlig helg. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se