Prickig Nikki...

Fortfarande "fin" i ansiktet, får se hur länge bara....
 
Ryggen just nu, prickig var ordet!
 
Igår efter dagis skulle vi bort med granen. Nikki sprang på toaletten och då hon var klar ville hon visa mej sitt ben. En prick som redan var vätskefylld syntes tydligt så jag bad henne att ta av tröjan och mycket riktigt på ryggen hade redan flera prickar dykt upp!
16 dagar tog det innan dessa dök upp... Ja vi hade ju lilla julafton då med Ellie som var smittad.
Vi är nöjda att vi hann med både jul och nyårafton och att detta nu sedan är avklarat!
 
Vi har köpt hem en kylsprej som heter Cytelium som enligt andra ska vara väldigt bra. Isglass finns i frysen ifall att det dyker upp koppor i munnen också ;)
 
Trevlig fredag på er
//PIllan
 
 


Men lilla prickekorven då - hoppas det inte kliar alltför mycket på henne. Skönt när det är avklarat sedan! Vi körde ju vårat race i höstas - med typ 10 dagar emellan :-)

KRAM

Hoppas, hoppas att det inte kommer att klia för mycket. Lille F vad bara 6 månader när han fick det o hade det precis överallt, hua det vad ingen rolig historia. Store F vad i 4- årsåldern o klarade sig mycket bättre, färre koppor o nästan inget kli, så olika det kan vara.....Håller tummen att ni får en skön helg. Kramisar Tina

Usch så jobbigt :( Jag hade både vattkoppor och bältros när jag var mindre.. Mycket också. Mina bröder hade det värsta jag någonsin sett, heeeelt fulla av koppor. Stackarna :(

Stackars Nikki det är inte lätt med koppor. Viggo var väldigt liten då han fick det så även om han såg galen ut då han också hade höstblåsor samtidigt så gick det bra. Hoppas det börjar ge med sig snabbt. stor kram

Krya på lillan och hoppas att det inte blir allt för jobbigt för henne! Filippa hade det när hon var 2 år och Calle har inte haft det än. Så vi bara väntar på när nästa våg av koppor kommer i vänskapskretsen eller på förskolan.

Kram Patricia





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se