Söndag med planer

 
    
 
Här får ni bara lite Instagrampics från senaste veckorna!
 
Igår åkte jag och min papi till Klövsjö för att titta på Filippa då hon körde Storslalomtävlingen. Alltid lika nervöst och då dom lottar startnummer så hade Filippa verkligen otur och fick nr 96 av 106 startande.....
1 plusgrad i luften och lite blötsnö är absolut inte bra förhållanden för en slalomåkare. DE vill ha minusgrader och stenhårda isiga backar, jo det är sant!!
 
Innan hon startat hörde jag en person ur ban-patrullen säga att banan är i uselt skick, det är nästan omöjligt att åka... Ringde upp till Filippas pappa och meddelade detta men han ville inte säga nåt till henne för hon var verkligen supertaggad!
Men så gick det som det gick ändå....urkörning och hon var INTE ensam, så trist. Hon körde verkligen superbra och hade en kanon mellantid men marginalerna är så tajta och minsta lilla felskär och det går åt pipan....
 
Status på Nikki är förvånansvärt bra!
Första natten vaknade hon ett par tre gånger så jag fick ligga och klia men igår var hon piggelin hela dagen och inatt har hon sovit hela natten och gör så fortfarande!!
Väntar fortfarande på en feberknäpp men vi får se....
 
Idag ska jag ta mej till gymmet och så städa och tvätta och stryka och fylla kylen.....
Got to start!
 
//PIllan


Vad tråkigt när underlaget inte är med när man åker skidor, men huvudsaken att hon mår bra och tyckte att det var okej... Du verkar som vanligt ha fullt upp ;-)

Trevlig kväll!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Vad tråkigt för Filippa, hoppas hon tar igen det nästa gång! Skönt att Nikki är bättre, håller tummarna att det fortsätter så. Kul att du gått en fotokurs, ska bli så spännande:)

Kram fredrika

Stackars liten, det är aldrig roligt när barnen är sjuka. Hoppas hon inte får för mycket klåda. Tips när det kliar är att lägga en frottehanduk över och sedan stryka handen över då är det ingen risk att man kliar hål på koppan.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se