Start på en hektisk vecka

Ljus många ljus... ett måste både på mornar och kvällar nu i kallaste januari!
 
Överlycklig Nikki som äntligen ska få återse sina dagiskompisar idag igen!
 
Måndag och starten på en hektisk vecka...!
Jag ska jobba varje dag (och började redan i lördags) och på fredag efter jobbet åker jag till Stockholm för utbildning.
Denna veckan ska jag mellan jobb, träning och familj även traggla en koreografi som är meningen att den ska sitta på lördag... Då jag fick tillgång till den så sent som i fredags vet jag att det är omöjligt då man har heltidsjobb och övrigt "jobb"... Men jag ska ändå försöka köra den en gång varje dag :/
Jag ska på utbildning i Sh´bam i helgen! Det är en slags dansinspirerad klass i Les Mills regi. Koreografin ser lika ut för alla som kör den och musiken likaså. Klassen är dessutom väldigt "styrd" till koreografin så inget utrymme för improvisation finns (som jag annars är van...)
 
Men med det upplägget att man ska kunna allt innan utbildningen, så är jag istället för peppad lite uppgiven och allmänt less.... Trist för jag gillar ju utbildningar inom träning annars
Ja ja vi får se hur det går och det är bara att bita ihop.
 
Jag kör min aerobics ikväll för imorgon jobbar jag sent, så ikväll är jag pepp i alla fall :)
 
Nu kör vi
//PIllan
 
 


de är så mysigt med vedspis o mkt ljus...

Så mysigt med ljus o även snö😄söta lilla nikki vilka underbara skor ,perfekt med frukosttips jag kör med supergröt o den är både dyr o tar slut fort så jag måste ta o testa din gröt,kram o lycka till här i Sthlm .

En hektisk vecka förstår jag. Är helt säker på att koreografin kommer sitta som en smäck på lördag. Kramisar Tina

Å vilken fin spis, mysigt =)
Kommer säkert gå toppen med koreografin. Har titta på Sh´Bam på gymmet när dom kör. Se kul ut men svårt att få en plats. Är väl ett gott betyg att det är bra =9
Lycka till på utbildningen ;)
Kramiz





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se