Starta på bästa sätt

Bananplättarna steks i kokosoljan...
 
Härligt att toppa med en härlig fruktsallad och lite kokosflakes!
 
Tulpanernas tid är här, underbart!
 
Mmmm smaskens mami! Dessutom färskpressad juice som vi dricker nästan dagligen nu, så gott och speciellt med blodapelsin!
 
Plättarna med fruktsallad och sabaoynnesås med champagne som var kvar sedan nyårsafton, snacka om lyx!!
 
Idag är det vanlig vardag igen och jag har gjort en förmiddag på jobbet. Nikki har varit på dagis och dagen är gråare än grå....
Bilderna är sedan nyårsdagens morgon då vi lyxade med riktig långsittning  vid frukosten, härligt! Får inte nog av bananpannkakor då de är perfekta att variera med oändlig topping. Att ha sabayonnesås är däremot inget som jag rekommenderar annat än till superduperlyx, mycket socker nämligen ;)
Idag är Filippa och kör årets första tävling. Pratade nyss med henne och hon ligger trea efter första åket. I morgon bär det av för årets största tävling i Vemdalen. Jag jobbar men åker upp för att se lördagens storslalom. Hjälp är redan nervös :/
 
Ha det fint
//PIllan
 
 
 
 
 


åh. jag måste verkligen köpa kokosolja..det verkar ju vara en toppenprudukt! det där såg förresten supergott ut :)

Det såg verkligen fräscht ut. Jag har rostat lite mandelflarn idag som är gott och knaprigt att ha både i yoghurten och i sallader tycker jag. Älskar Polarns pyjamaser, bra i kvalitet och fina i sina mönster. Filippa fick den Nikki har men tvådelad och Calle den blåvita original i julklapp. Mysigt med långfrukostar!

Ha en fin kväll!
Kram Patricia

Hej! Ja,kokosolja är ju jättebra och vad gott allt ser ut! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se