Vi tar en "Nikki-Dag"

Min älskade lilla skrutta!
 
Efter min misslyckade helg så har jag svårt att "hitta tillbaka" till min vanliga inspiration gällande det mesta... Träning, mat, hemmafix...?
Tror helt enkelt inte att kroppen riktigt repat sig ännu!
Inte nog med matförgiftningen i sig utan att kroppen även fick hela min "årskonsumtion" av Coca Cola bara så där rakt av på ett dygn kan ju ta tid att smälta ... ;)
 
Nä idag struntar vi i det mesta jag och Nikki, vi är lediga och då gör vi helt enkelt det hon gillar nästan mest, nämligen Djungelhuset i Östersund!  Att dessutom få åka tåg är i sig en lycka för en liten mini-girl :)
Så får det bli, mot Djungeln!
 
//PIllan
 


Jösses vilken helg du hade. Att få magsjuka är ju fruktansvärt o dessutom få det ensam på ett hotell, långt hemifrån är rena mardrömmen. Skönt att du känner dig piggare o ta en mysdag med Nikkii för det är du verkligen värd efter en sådan pärs. Kramisar Tina

Vilken jäkla helg;( men hoppas ni får en härlig djungeldag kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se