4 År idag!

 
 
 
 
 
God morgon strålande dag!
 
Nikki lyser mer än vi andra idag eftersom hon blir hela 4 år :) Vi har precis väckt henne men skönsång (hmmfp...) och paket!
Gårdagen blev lyckad med ett strålande väder och busiga barn. Till slut sa Nikki bestämt att nu är kalaset slut!! Ehhh ja typ körde hem dem...?! Hi hi då tyckte hon nog att det var nog med party helt enkelt :/
Men då hade de ändå lekt, badat fikat och gått på skattjakt i flera timmar så det var nog OK ändå tror jag. Idag vill hon dock att alla ska komma tillbaka igen.... men idag firar vi med familjen!
 
Jag återkommer med flera bilder då det lugnat ner sig lite här hemma!
 
//PIllan


HAHA så gulligt:) så fin hon är lilla Nikki

Grattis till stora lilla tjejen :-) Om en månad är det min minstings tur!

KRAM

Stort grattis till fyra åringen! Hoppas att kalaset blev kanon. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se