Bada i fjällvärlden!

 
Nikki njuter av solen och det varma ! vattnet uppe i fjällvärlden hos min mormor. Det händer verkligen inte ofta att man kan bada utan att frysa på denna plats där isvattnet rinner från fjällen ... Men i år går det utmärkt!
 
 
Mina underbara kusinbarn som så snällt leker med sin lilla tremänning!  
 
 
 Lilla Charlie ville också bada
 
 

Här nere vid den lilla boden vid vattnet har vi spenderat de senaste dagarna!
 
 
Hej på er
Nu är vi hemma igen och kan konstatera att vi fått lägga ytterligare ett par ljuvliga varma dagar till arkivet. Bad hos min mormor hör verkligen inte till vanligheterna  men med 22 grader så är det absolut godkänt!
Vi har bara umgåtts med släkten och njutit av dagarna med god mat, bad och lek.
 
Idag ska vi bara vara på hemmaplanen och börja jobba nedåt i tvättkorgen...! Solen strålar så lite mer av den varan hinner vi såklart också med ;)
 
Vi ses i morgon //PIllan


Åh så härligt :)

Men så underbart de där såg ut och så skönt att de gick att bada... Kram Jannice

Bad i isvatten lät ju sådär....men när isvattnet är 22 grader är det ju helt ok! :)
Kram!

Vad fint, vilka små solstrålar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se